Pages

21 Mar 2012

aku kah yang mencurangi???


Ya ALLAH maha suci ALLAH…
tuhan penguasa alam semesta… 
betapa agungnya ALLAH…
betapa maha kuasa-NYA DIA….
Dengan sekelip mata saja semua bahagiaku hilang…
Dengan sekelip mata saja dia yang mencintaiku mengkhianatiku
Dengan sekelip mata saja dia yang ku cintai membenciku
Ya ALLAH MASYAALAAH SUBAHANAALLAH ASTGHFIRRULAHALAZIM….
Betapa aku terlupa…
Demi-MU ALLAH…
demi rasa yang bercelaru..
demi sebuah pengorbanan..
demi sebuah cinta yang tiada tandingan
demi sebuah kasih sayang yang lama ku pendam
demi sebuah kenangan yang menggores pedih..
demi sebuah sentuhan yang masih terasa..
demi sebuah ucapan yang masih terngiang..
demi sekeping hati yang masih menyintai..
demi sekuntum rindu yang masih berkembang..
demi segugus sayang yang masih meranum..
demi sebaris nama yang masih bernyawa..
demi seulas bibir yang masih menguntum senyum..
demi sebuah ingatan yang masih terang benderang..
demi sebuah harapan yang masih menggunung..
demi sebuah impian yang masih di awangan..
demi sebuah mimpi yang masih bermakna..
demi sebuah ikatan yang masih menjadi impian..
demi sebuah perjalanan yang inginku lalui..
demi  nadi yang masih bernyawa..
demi sehembus nafas yang masih menyebut namaMU..
aku pasrah…..
aku relakan bahagianya…
walau atas sakit ku..
akan saja aku simpan kenangan dan memori ini
agar kemas dan sebati dalam diri..
sebagai pengajaran buat aku dan anak2 nanti…
semoga cinta masih bersemi..
agar aku temukan mu di syurga nanti.

No comments:

Post a Comment